Postikulut nyt alennettuun hintaan! 📦 Tilaa joululahjat 8.12. mennessä.

Usein kysytyt kysymykset


Tilauksiin ja toimituksiin liittyvät kysymykset:

Kuinka kauan toimitus kestää?

Teemme jokaisen kynttilän pääsääntöisesti tilauksesta, joten toimitusaika voi vaihdella 3-5 päivän sisällä. Lähetämme kaikki tuotteet Kynttiläpajaltamme Kajaanista, joten Suomen sisällä toimitus voi kestää riippuen siitä, minne paketti lähtee. Jos tilasit pelkän alustan pyrimme lähettämään sen 1-2 arkipäivän sisällä. Voit tiedustella tarkempia toimitusaikoja lähettämällä viestiä meille osoitteeseen pajulakp@gmail.com.

Mitä toimitusvaihtoehtoja on saatavilla?

Toimistusvaihtoehtoina on joko postipaketti tai nouto Kajaanista.

Voinko seurata tilaustani?

Kun tilauksesi lähtee postiin, saat siitä vahvistuksen ja seurantakoodin sähköpostiisi. Mikäli valitsit toimitustavaksi noudon, saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun tilaus on valmiina noudettavaksi.

Mitä teen, jos en saa tilausvahvistusta?

Mikäli teit tilauksen, muttet saanut tilausvahvistusta, tarkista ensin sähköpostisi roskaposti. Jos tilausvahvistusta ei löydy, ota meihin yhteyttä lähettämällä viestiä osoitteeseen pajulakp@gmail.com, niin selvitämme tilanteen.

Voinko muuttaa tilaustani jälkikäteen?

Tilauksen muuttaminen onnistuu jälkikäteen, mikäli emme ole vielä ehtineet tehdä tuotetta ja lähettäneet. Ota pikimmiten yhteyttä meihin lähettämällä viestiä osoitteeseen pajulakp@gmail.com, niin katsotaan mitä voimme tehdä!

Voinko palauttaa tilaukseni, jos en ole siihen tyytyväinen?

Sinulla on 14 vuorokauden lakisääteinen kaupan peruutusoikeus. Voit palauttaa tilauksesi lähettämällä meille siitä ensin sähköpostia osoitteeseen pajulakp@gmail.com 14 vuorokauden sisällä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Palautuksen postikulut maksaa tilaaja.

Mitä teen, jos haluan tuotteen joka on loppuunmyyty verkkokaupassa?

Mikäli haluaisit tilata tuotteen joka on loppuunmyyty, niin ota meihin yhteyttä lähettämällä viestiä osoitteeseen pajulakp@gmail.com. Voimme tehdä tuotteen, vaikka se näkyisi loppuunmyytynä verkkokaupassa.

Mitä tehdä, jos tuotteeni saapuu vaurioituneena?

Mikäli tuote saapuu sinulle vaurioituneena, ota siitä kuvat ja lähetä ne meille osoitteeseen pajulakp@gmail.com, niin katsotaan mitä voimme tehdä! 

Toimitatteko Suomen ulkopuolelle?

Tällä hetkellä toimitamme ainoastaaan suomalaisiin osoitteisiin.


Maksamiseen liittyvät kysymykset:

Mitkä maksutavat hyväksytte?

Verkkokauppamaksujen toimittaja on SumUp, joka takaa myös maksujen turvallisuuden. Verkkokauppamme hyväksyy yleisimmät luotto- ja pankkikortit. Voit maksaa myös Apple Paylla tai Google Paylla. Hyväksytyt luotto-/pankkikortit: 

Mikäli maksusi epäonnistuu, ota yhteyttä meihin lähettämällä viestiä osoitteeseen pajulakp@gmail.com, niin selvitämme tilanteen.

Onko maksaminen turvallista?

Verkkokauppamaksujen toimittaja on SumUp, joka takaa myös maksujen turvallisuuden.

Voinko maksaa laskulla tai osamaksulla?

Hyväksymme erikseen sovittuna maksuja myös tilisiirrolla, laskulla tai MobilePayllä. Ota näissä tilanteissa meihin yhteyttä ennen tilauksen tekemistä lähettämällä viestiä osoitteeseen pajulakp@gmail.com. Osamaksua emme tarjoa tällä hetkellä.

Sisältävätkö hinnat arvonlisäveron?

Kaikki verkkokaupassa näkyvät hinnat sisältävät myös verot.


Tuotteisiin liittyvät kysymykset:

Mistä materiaalista kynttilät on valmistettu?

Käytämme kynttilöissämme oliivi-, soija-, ja mehiläisvahasekoitusta. Yleensä sekoitamme joko kahta tai kaikkia kolmea vahaa keskenään, sillä niissä kaikissa on hyviä ominaisuuksia. Lasikynttilät ovat valmistettu pelkästään soijavahasta.

Ovatko kynttilät vegaanisia ja ekologisia?

Käyttämämme vahat ovat täysin ekologisia ja biohajoavia. Voit kierrättää kynttilän jäämät bioastiaan. Käyttämämme soijavaha sekä oliivivaha on vegaanista, mutta mehiläisvaha ei, sillä se on mehiläisten tuottama luonnontuote. Mikäli haluat täysin vegaanisen kynttilän, suosittelemme valitsemaan lasikynttilän.

Voiko kynttilöitä tilata erikoisväreissä?

Mikäli sivuilla näkyvät värivaihtoehdot eivät miellytä tai haluaisit jonkun tietyn värisen kynttilän mitä ei ole saatavilla, otamme erikoistilauksia vastaan sähköpostitse osoitteeseen pajulakp@gmail.com. Ota rohkeasti yhteyttä, niin tehdään toiveidesi mukainen kynttilä!

Onko kynttilöissä käytetty hajusteita?

Kynttilämme ovat täysin hajusteettomia, sillä haluamme pitää ne siltäkin osin ympäristöystävällisinä ja sopivina kaikille! Näin myös hajuherkät sekä astmaatikot voivat nauttia kynttilöistämme.

Voit lukea lisätietoa tuotteista "Tietoa tuotteista" -sivulta.

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, niin ota yhteyttä meihin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen pajulakp@gmail.com tai sivun lomakkeen kautta.

Ostoskori

    Ostoskorisi on tyhjä

    Saatat pitää myös näistä